Fumara.gr

Μετά από μια Απαίσια Εξυπηρέτηση, ένα Ζευγάρι έγραψε ΑΥΤΟ στο Λογαριασμό. Ο Σερβιτόρος Ποτέ δεν Περίμενε Τέτοια Έκπληξη!

8-reasons-to-use-baking-soda-for-wonderful-skin-and-hair-300x1252x29-600x315

Μετά από μια Απαίσια Εξυπηρέτηση, ένα Ζευγάρι έγραψε ΑΥΤΟ στο Λογαριασμό. Ο Σερβιτόρος Ποτέ δεν Περίμενε Τέτοια Έκπληξη!

Η Μakenzie και ο Steven Schultz, είναι ένα ευτυχισμένο ζευγάρι στην Αϊόβα, στις ΗΠΑ. Ένα βράδυ, βγήκαν να φάνε sushi. Όμως η επιλογή του εστιατορίου, δεν ήταν και η καλύτερη που θα μπορούσαν να είχαν κάνει. Περίμεναν πάνω από μια ώρα για το φαγητό τους, το προσωπικό ήταν αγενέστατο και εκείνοι όπως κι άλλοι πελάτες, έφυγαν τελικά νηστικοί!
Κι αν και οι περισσότεροι έφυγαν έξαλλοι και δυσαρεστημένοι, αυτό το ζευγάρι έκανε κάτι εκπληκτικό!
Τους άφησε φιλοδώρημα, 100 δολάρια!

Η Makenzie, στο Facebook της εξήγησε το γιατί!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ κακή. Περιμέναμε 20 λεπτά για το νερό, 40 για ένα συνοδευτικό πιάτο και πάνω από 60 για το πρώτο πιάτο. Είχαμε γίνει ο περίγελος του εστιατορίου. Ωστόσο, για την ταλαιπωρία αυτή σίγουρα δεν φταίει ο σερβιτόρος. Το παιδί που δούλευε εκεί έτρεχε σαν τρελό συνέχεια πάνω-κάτω, προσπαθώντας να εξυπηρετήσει έγκαιρα τους πελάτες του, ωστόσο είχε αναλάβει 12 τραπέζια! Κάθε φορά που μας έφερνε κάτι μας ζητούσε συνεχώς συγνώμη για την καθυστέρηση και φαινόταν να αισθάνεται πολύ άσχημα» αναφέρει στην ανάρτησή της.

«Ήμασταν σίγουροι ότι λόγω της καθυστέρησης στο δικό μας αλλά και σε άλλα τραπέζια, ο σερβιτόρος δεν πήρε πολλά φιλοδωρήματα, αλλά αντίθετα έπρεπε να ακούσει τα παράπονα όλων των πελατών για την κακή εξυπηρέτηση. Έτσι, για την υπομονή του αποφασίσαμε να τον ανταμείψουμε δίνοντάς του φιλοδώρημα ύψους 100 δολαρίων»!

Η Makenzie και ο Steve, έχουν βρεθεί στην θέση του σερβιτόρου κι όχι υποθετικά αλλά ουσιαστικά καθώς 8 χρόνια πριν είχαν γνωριστεί δουλεύοντας σε αυτό το εστιατόριο!!
Μάλλον ήξεραν κάτι παραπάνω…

Κι εμείς παραδεχόμαστε την πράξη τους!!

πηγή : diaforetiko

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και FACEBOOK