Fumara.gr

Η διαφήμιση του Βασιλόπουλου για την Ημέρα του Πατέρα και οι αντιδράσεις Τσιάρτα

Με μια μόλις εικόνα για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έφερε στην επιφάνεια όλη την τοξική πλευρά της ελληνικής κοινωνίας.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε στα social media ένα υπέροχο καρέ που εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια “Για ό,τι θέλεις να είσαι” η οποία “τρέχει” τους τελευταίους μήνες.

Η εικόνα συνοδευόταν από τη λεζάντα “Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι”.

Τα σχόλια πολλά … δυστυχώς!

Σύμφωνα με τον Βασίλη Τσιάρτα όμως πρόκειται για “ότι (sic) πιο χυδαίο, ρατσιστικό και απαξιωτικό για τον πατέρα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αν κ ψωνίζω από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ πλέον μετά από αυτό τέλος οριστικό αν δεν την αποσύρουν. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ Κ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ» συνεχίζει στην ανάρτησή του.

Κάποιοι μάλιστα σχόλια της ανάρτησής του επισημαίνουν ότι μάλλον δεν κατάλαβε το νόημα της ανάρτησης – όχι ότι αν είχε καταλάβει θα δικαιολογούνταν η στάση του- αλλά ο ίδιος δείχνει να μην πτοείται.

Ακολουθήστε μας στο GOOGLE NEWS και FACEBOOK