Με μια μόλις εικόνα για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έφερε στην επιφάνεια όλη την τοξική πλευρά της ελληνικής κοινωνίας.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε στα social media ένα υπέροχο καρέ που εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια “Για ό,τι θέλεις να είσαι” η οποία “τρέχει” τους τελευταίους μήνες.
Η εικόνα συνοδευόταν από τη λεζάντα “Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι”.
Τα σχόλια πολλά … δυστυχώς!
Σύμφωνα με τον Βασίλη Τσιάρτα όμως πρόκειται για “ότι (sic) πιο χυδαίο, ρατσιστικό και απαξιωτικό για τον πατέρα».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Αν κ ψωνίζω από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ πλέον μετά από αυτό τέλος οριστικό αν δεν την αποσύρουν. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ Κ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ» συνεχίζει στην ανάρτησή του.
Κάποιοι μάλιστα σχόλια της ανάρτησής του επισημαίνουν ότι μάλλον δεν κατάλαβε το νόημα της ανάρτησης – όχι ότι αν είχε καταλάβει θα δικαιολογούνταν η στάση του- αλλά ο ίδιος δείχνει να μην πτοείται.
Τα σχόλια κάτω από αυτό το ποστ είναι ο λόγος που η ελληνική κοινωνία θα είναι πάντα πίσω #FathersDay https://t.co/T42SLHesRS
— e r m i ♡ (@em0jwoo) June 21, 2020
Τοσα χρονια, δεν ψωνιζω απο το @ABVassilopoulos . Μετα τις αντιδρασεις ομως και αφου οι φασιστες φιλοι μας, μας επιβεβαιωσαν οτι δεν θα ξανα ψωνισουν απο εκει, θεωρω οτι ειναι η πιο ασφαλης επιλογη πλεον. #FathersDay https://t.co/UoO7HqcM6F
— koukloforos (@koukloforos) June 21, 2020
Επειδή κάποτε ήθελα να σπουδάσω
επικοινωνία διαφήμιση κ λόγω που
τα φράγκα του σπιτιού έφταναν μέχρι
ένα καρβέλι ψωμι την ημέρα τότε,
ενα τεράστιο ρισπεκτ στους διαφημισταραδες του @ABVassilopoulos που με μιά εικόνα
ξεκωλιαζουν ότι σκατά έχει γεννήσει
αυτός ο τόπος#fathersday pic.twitter.com/qBH4B6Ufdg— Μανόλης della Creta (@baxebanis) June 21, 2020