“Tι Πρέπει Να Περιλαμβάνει Μια Διατροφή, Ώστε Χάνοντας Κιλά Να Σφίγγει Και Το Δέρμα;”

ΕΡΩΤΗΣΗ

Το ερώτημα μου είναι τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή μου έτσι ώστε χάνοντας τα κιλά που θέλω, να σφίγγει και παράλληλα το δέρμα; Είναι ήδη χαλαρό, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.
Χαρά

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η σφριγηλότητα της επιδερμίδας ενισχύεται από την πρόσληψη θρεπτικών συστατικών, που συμβάλλουν στην αύξηση της παραγωγής κολλαγόνου και ελαστίνης. Συγκεκριμένα:

  • Βιταμίνη  Συμβάλλει στη σύνθεση του κολλαγόνου, το οποίο αποτελεί τη βάση του ιστού του θύλακα, σημείο αναπαραγωγής και ανάπλασης της τρίχας. Ταυτόχρονα, η Βιταμίνη  συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότατος και του κολλαγόνου της επιδερμίδας. Πηγές: πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο, σπανάκι.
  • Σελήνιο και ψευδάργυρος: υμβάλλουν στην υγεία της επιδερμίδας μιας και διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, ενώ συγχρόνως μειώνουν την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Πηγές: γαρίδες, μύδια, χταπόδι, κοτόπουλο, κάσιους, ρύζι, καρύδια.

Όσον αφορά στην περιοχή της κοιλιάς, θα ήταν καλό να συμβουλευτείτε κάποιον γυμναστή, ο οποίος θα σας υποδείξει ασκήσεις για την κοιλιά.

Αν θέλετε να πετύχετε μείωση του κοιλιακού λίπους, θα μπορούσατε να δώσετε έμφαση στα ακόλουθα:

  • Ακολουθείτε συχνότητα γευμάτων (ανά 3ωρο).
  • Καθημερινά 30 γραμμάρια ανάλατοι ξηροί καρποί.
  • 2 φορές εβδομαδιαία ψάρι.
  • 2-3 μερίδες καθημερινά γαλακτοκομικά.
  • Στα φρούτα, ροφήματα και στα γαλακτοκομικά να βάζετε κανέλα.
  • Καθημερινά να πίνετε 2-3 φλιτζάνια πράσινο τσάι.

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Γεωργία Καπώλη

πηγή: tlife.gr

Διαβάστε επίσης: