Πώς να αυξήσετε το ύψος σας και να αποκτήσετε τέλεια στάση σε 1 εβδομάδα

Η Αλίκη Ρόμπινσον από την Αγγλία εξέτασε αρκετές δημοφιλείς τεχνικές και κατάφερε να γίνει 1,5 εκ. ψηλότερη σε μια εβδομάδα.

Χάρη στην επέκταση της σπονδυλικής στήλης της και την αύξηση του ύψους του μεσοσπονδύλιου δίσκου κατά 1-2 mm. Η σωστή στάση θα προσθέσει άλλη μια  ίντσα στο ύψος σας.

Εμείς  θα θέλαμε να μοιραστούμε τι πρέπει να κάνουμε για να γίνουμε ψηλότεροι.

ΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;

Πραγματικά γίνεστε ψηλότεροι ακόμα και όταν κοιμάστε. 10 λεπτά που ξαπλώνετε στην πλάτη σας προσθέτουν ύψος 5 mm. Αυτό συμβαίνει λόγω της συρρίκνωσης της σπονδυλικής στήλης κατά τη διάρκεια της ημέρας και της επαναφοράς της στο σχήμα όταν ξαπλώνετε. Μπορείτε να κάνετε το τελευταίο κάνοντας ορισμένες ασκήσεις, αν και θυμηθείτε ότι ένας ενήλικας των οποίων οι ζώνες ανάπτυξης έχουν κλείσει (ηλικίας> 25 ετών) δεν θα έχει κανένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.

ΚΆΝΤΕ ΠΟΔΉΛΑΤΟ

Για να γίνετε ψηλότεροι με το ποδήλατο, ρυθμίστε το κάθισμα έτσι ώστε να πρέπει να τεντώσετε τα πόδια σας για να φτάσετε στα πεντάλ. Μην το τοποθετείτε πολύ ψηλά, όμως, γιατί μπορείτε να καταστρέψετε τις αρθρώσεις σας.

ΚΡΕΜΑΣΤΕΊΤΕ ΣΕ ΜΟΝΟΖΥΓΟ

Αυτή είναι μια εύκολη άσκηση. Δεν χρειάζεται να κάνετε έλξεις,απλά κρεμαστείτε στο μονόζυγο, παραμείνετε έτσι για όσο το δυνατόν περισσότερο και αυξάνετε σταδιακά το χρόνο. Η άσκηση βοηθά στην ενίσχυση του νωτιαίου και του κοιλιακού μυός.

ΣΤΗΡΙΧΤΕΊΤΕ ΣΤΟΥΣ ΏΜΟΥΣ ΣΑΣ

Σε αυτή τη στάση, τεντώστε τα πόδια σας όσο πιο σκληρά μπορείτε. Είναι σημαντικό να κρατάτε το σώμα σας σε σωστή γωνία και να μην αφήνετε τα πόδια σας να πέφτουν απότομα γιατί  μπορεί να τραυματιστείτε.

>ΚΆΝΤΕ ΤΗΝ ΆΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΌΜΠΡΑ

Εκτός από το να είναι καλό για τη σπονδυλική σας στήλη, αυτή η άσκηση μπορεί επίσης να τεντώσει την πλάτη, τους κοιλιακούς , το πίσω μέρος των γοφών σας και τους γλουτούς σας.

Loading...

ΚΑΝΤΕ ΔΙΠΛΏΣΕΙΣ

Κατά την κάμψη, προσπαθήστε να κρατήσετε τα πόδια σας ίσια και να αγγίζετε τα δάχτυλά σας στα δάχτυλα των ποδιών σας. Ξεκινήστε απαλά και σταδιακά αυξήστε τον αριθμό και το βάθος των στροφών.

ΠΗΔΗΞΤΕ

<

Μπορείτε να πηδήξετε σχοινί, να παίξετε μπάσκετ ή απλά να πηδήσετε επί τόπου. Η άσκηση βοηθά στην ενίσχυση των οστών και των μυών και, με την πάροδο του χρόνου, θα γίνει λίγο πιο ψηλός.

ΣΤΗΡΙΧΤΕΊΤΕ ΣΤΟΥΣ ΏΜΟΥΣ ΣΑΣ

Αυτή η απλή άσκηση βοηθά στην ενίσχυση της κάτω ράχης ενώ σφίγγει τους κοιλιακούς και τους γλουτούς σας.

ΚΟΛΥΜΠΉΣΤΕ

Το κολύμπι κυριαρχεί στον κατάλογο των ασκήσεων που σας βοηθούν να γίνετε ψηλότεροι. Στο νερό, το φορτίο στους μεσοσπονδύλιους δίσκους και τα οστά είναι πολύ μικρότερο και οι αρθρώσεις σας γίνονται πιο ευκίνητες. Αυτό καθιστά ευκολότερο το αυξανόμενο ύψος.

ΤΙ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΈΞΕΤΕ

Μερικοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το ύψος σας περιλαμβάνουν:

Η διατροφή σας.

Ήχος ύπνου.

Για να γίνετε πιο ψηλός, θα πρέπει να καταναλώνετε επαρκείς ποσότητες ασβεστίου, σιδήρου, βιταμίνης D και άλλων στοιχείων και βιταμινών που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργεί σωστά. Θα πρέπει να κοιμάστε σε σκληρή επιφάνεια. Είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα κατάλληλο ορθοπεδικό στρώμα και ένα μαξιλάρι που να ταιριάζει.

Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να ψηλώσετε  λίγο και να διατηρήσετε την στάση σας τέλεια.

photo credit depositphotos

.fumara.gr

loading...