Χυμός ροδιού: Οι ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρουν στον οργανισμό μας!

Βλέπεις κι εσύ στο σούπερ μάρκετ αυτά τα μικρά μπουκαλάκια γεμάτα με χυμό σε έντονο χρώμα και αναρωτιέσαι: Ποιος τα πίνει;

Κι όμως ο χυμός ροδιού είναι πολύ πιο ωφέλιμος και από το πράσινο τσάι, όπως επίσης ωφέλιμο και θρεπτικό είναι και το ίδιο το φρούτο.

Πέρα από το υπέροχο χρώμα του και την έντονη γεύση του, το ρόδι είναι πλούσιο σε:

Βιταμίνες (K. C, E, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, B6), μέταλλα (χαλκό, κάλιο, μαγγάνιο), φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες.

Σύμφωνα με έρευνα, οι αντιοξειδωτικές ουσίες του αποτελούν τα πλέον θεραπευτικά ευεργετικά συστατικά του- συγκεκριμένα αναφερόμαστε στις: ελλαγιτανίνες, φλαβονοειδή, ανθοκυανιδίνες, ανθοκυανίνες, οιστρογονικές φλαβονόλες και φλαβόνες. Έχει αποδειχθεί ότι ο χυμός του ροδιού έχει 2- 3 φορές περισσότερη αντιοξειδωτική δράση από ό,τι το κόκκινο κρασί ή το πράσινο τσάι!

Επιπλέον:

Συμβάλλει έναντι των καρδιαγγειακών παθήσεων, της δημιουργίας αθηρωματικής πλάκας, της γήρανσης του δέρματος.

Φαίνεται πως προστατεύει έναντι καρκίνων όπως του προστάτη, του μαστού, του δέρματος, του κόλον, του πνεύμονα.

Αποτελεί ασπίδα έναντι της οστεοαρθρίτιδας, προάγει την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων, συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, δρα έναντι βακτηριακών λοιμώξεων, οδοντιατρικών ασθενειών.

Και εάν αναρωτιέσαι, πόσες θερμίδες έχει ένα ρόδι;

Ένα ολόκληρο ρόδι έχει 97 θερμίδες.

Ένα γεμάτο ποτήρι με χυμό ροδιού έχει 110 θερμίδες.

Loading...

Είναι λίγο μπελαλίδικο στο ξεσπόριασμά του αλλά ειλικρινά αξίζει τον κόπο! Προσοχή, γιατί λερώνει, έτσι; Αυτά τα δύο είναι τα μοναδικά του μειονεκτήματα. Όλα τα άλλα είναι απλά θησαυρός.

πηγή : athensmagazine

loading...