12 Πράγματα που Συμβαίνουν στον Οργανισμό Μας όταν Τρώμε Αυγά.

Τα αυγά είναι μια απίστευτα υγιεινή και ωφέλιμη τροφή και πρέπει να αποτελούν μέρος της καθημερινής διατροφής μας.

Είναι μια εύκολη και οικονομική πηγή πρωτεϊνών, πλούσια σε αμινοξέα, σίδηρο και αντιοξειδωτικά. Επιπλέον, τα αυγά βελτιώνουν την υγεία μας, καθώς κάθε αυγό 85 θερμίδων βοηθάει στην πρωτεϊνοσύνθεση των μυών.

Το αυγό πρέπει να καταναλώνεται ολόκληρο, καθώς ο κρόκος του περιέχει μια θρεπτική ουσία που λέγεται χολίνη. Έτσι, μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Παρ ‘όλα αυτά, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να παρατηρούμε τις ετικέτες των αυγών, ενώ καλύτερα να επιλέγουμε τα βιολογικά αυγά. Τα βιολογικά αυγά δεν περιέχουν αντιβιοτικά, ορμόνες, ούτε ουσίες που προέρχονται από εμβολιασμούς και η ποιότητά τους είναι απόλυτα ηλεγμένη.

Από την άλλη πλευρά, αυτό δεν συμβαίνει και με το χρώμα τους. Συγκεκριμένα, η Molly Morgan, RD, πιστοποιημένη αθλητικός ειδικός διαιτολόγος που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, ισχυρίζεται ότι το χρώμα του αυγού διαφέρει ανάλογα με τον τύπο του κοτόπουλου, αλλά η διατροφική αξία είναι ίδια.

Ας δούμε τους 12 πιο σημαντικούς λόγους για να καταναλώνουμε αυγά:

1.Τα αυγά μπορεί να μας σώσουν τη ζωή!

Πολλοί από εμάς δεν γνωρίζουμε ότι το ανθρώπινο σώμα μπορεί να παράγει έντεκα αμινοξέα, απαραίτητα για τη διατήρηση της ζωής, αλλά χρειάζονται εννέα ακόμη, έτσι εύκολα μαντεύουμε πού μπορούμε να βρούμε τα υπόλοιπα, Φυσικά στα, αυγά! Η έλλειψη αυτών των 9 αμινοξέων μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μυϊκού ιστού, επιδείνωση του ανοσολογικού, αδυναμία, κόπωση και αλλαγές στην υφή του δέρματος και των μαλλιών σας.

2. Βελτιώνει τα επίπεδα χοληστερόλης!

Όλοι γνωρίζουμε μερικά από τα βασικά θέματα που αφορούν την χοληστερόλη, ότι μπορεί να μας βλάψει εάν είναι σε ψηλά επίπεδα, ότι υπάρχουν δύο τύποι χοληστερόλης, η καλή και η κακή, και ότι τα αυγά περιέχουν χοληστερόλη σε μεγάλες ποσότητες.

Ωστόσο, η αναλογία της «καλής» χοληστερόλης, της HDL και της «κακής» χοληστερόλης, της LDL είναι η κύρια ανησυχία των γιατρών. Δηλαδή, υπάρχουν 212 χιλιοστόγραμμα χοληστερόλης σε ένα μεγάλο αυγό. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι τα αυγά αυξάνουν τα επίπεδα «κακής» χοληστερόλης στο αίμα. Το σώμα μας παράγει συνεχώς χοληστερόλη.

Loading...

Ωστόσο, πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι τα αυγά μπορούν στην πραγματικότητα να βελτιώσουν το προφίλ χοληστερόλης, καθώς αυξάνουν την HDL, την καλή χοληστερόλη και βελτιώνουν τη στερεοχημική δομή των σωματιδίων της  LDL.

3. Θα δούμε μια ώθηση στον ανοσοποιητικό μας!

Ένα αυγό, ή και δύο την ημέρα, μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε λοιμώξεις, ασθένειες και ιούς. Συγκεκριμένα, τα αυγά περιλαμβάνουν περίπου το ένα τέταρτο (περίπου 22%) της Ημερίσιας Συνιστώμενης Ποσότητας σεληνίου, ένα θρεπτικό συστατικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και ρυθμίζει τις θυρεοειδικές ορμόνες.

Η κατανάλωση αυγών είναι επίσης σημαντική και για τα παιδιά. Η έλλειψη σεληνίου στα παιδιά και τους εφήβους μπορεί να προκαλέσει ανάπτυξη ασθενειών σχετικές με τις αρθρώσεις, τα οστά και την καρδιά, τη νόσο Keshan και τη νόσο Kashin-Beck.

4. Μείωση του κινδύνου καρδιακών νοσημάτων!

Η χοληστερόλη LDL είναι η λεγόμενη «κακή» χοληστερόλη, δεδομένου ότι τα σωματίδια της LDL μεταφέρουν τα μόρια λίπους τους σε αρτηριακά τοιχώματα και οδηγούν σε αθηροσκλήρωση.

Αντίθετα, τα σωματίδια της HDL απομακρύνουν τα μόρια λίπους από τους τοίχους των αρτηριών. Παρ ‘όλα αυτά, υπάρχουν διάφορα είδη σωματιδίων LDL, έτσι ώστε να διαφέρουν σε μέγεθος.

Συγκεκριμένα, η επιστημονική έρευνα έχει δείξει ότι όσο μεγαλύτερα είναι τα σωματίδια, τόσο καλύτερα, καθώς οι άνθρωποι με μικρά και πυκνά σωματίδια LDL έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιαγγειακών προβλημάτων σε σύγκριση με άτομα των οποίων τα σωματίδια LDL είναι κυρίως μεγάλα.

Επιπλέον, οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι αν και σε ορισμένες περιπτώσεις, τα αυγά μπορούν να αυξήσουν τη χοληστερόλη LDL, αυξάνουν τα μικρά σωματίδια LDL, οδηγώντας σε μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

5. Βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου!

Η βασική θρεπτική ουσία που βρίσκεται στα αυγά και ονομάζεται χολίνη είναι εκείνη που τους δίνει όλη τη θρεπτική τους αξία. Είναι ένα συστατικό των κυτταρικών μεμβρανών και είναι απαραίτητο για τη σύνθεση της ακετυλοχολίνης.

Ίσως φαίνεται είναι απίστευτο, αλλά σύμφωνα με μια έρευνα περισσότερο από το 90% των Αμερικανών καταναλώνουν λιγότερη από την καθημερινή συνιστώμενη ποσότητα αυτού του νευροδιαβιβαστή. Σύμφωνα με πολλές μελέτες, χαμηλές ποσότητες χολίνηςμπορούν να προκαλέσουν νευρολογικές διαταραχές και διαταραχές της γνωστικής λειτουργίας.

6. Υγιή δόντια και οστά!

Όντας μια από τις σπάνιες φυσικές πηγές της βιταμίνης D, τα αυγά είναι εξαιρετικά ευεργετικά για την υγεία των οστών και των δοντιών. Βοηθούν στην απορρόφηση του ασβεστίου, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή λειτουργία της καρδιάς, του παχέος εντέρου και του μεταβολισμού.

7. Μαλλιά και δέρμα!

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος B είναι σημαντικές για την υγιή κατάσταση και εμφάνιση του δέρματος, των ματιών, του ήπατος και τα αυγά είναι πλούσια σε B2B5και B12. Διατηρούν επίσης τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.

8. Ευεργετικά για την υγεία των ματιών!

Δύο αντιοξειδωτικά, που βρίσκονται στον κρόκο αυγού, η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνηπροστατεύουν τα μάτια και προάγουν την υγεία τους.

Αυτά τα αντιοξειδωτικά μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο εκφύλισης της ωχράς κηλίδαςκαι καταρράκτη, ασθένειες που συνιστούν τους κυριότερους λόγους τύφλωσης και προβλημάτων όρασης σε μεγάλες ηλικίες.

Σύμφωνα με μια μελέτη οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν συνήθως 1,3 κρόκους αυγού κάθε μέρα για ένα μήνα παρουσίασαν αυξημένα επίπεδα ζεαξανθίνης στο αίμα κατά 114-142% και λουτεΐνης κατά 28-50%.

9. Βοηθούν και στην απώλεια βάρους!

Τα αυγά είναι γνωστό ότι είναι βοηθούν στην τήξη λίπους και στην απώλεια μεγάλης ποσότητας λίπους. Ο κύριος λόγος για αυτό μπορεί να είναι το γεγονός ότι παρέχουν μια αίσθηση πληρότητας για μεγάλη χρονική περίοδο.

Τα αποτελέσματα μιας έρευνας σχετικά με αυτό ήταν εκπληκτικά: οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να καταναλώσουν για 8 εβδομάδες πρωινό είτε με αυγά, είτε με κουλουράκια, με ίσες ποσότητες θερμίδων.

Την επόμενη εβδομάδα, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν αυγά έχασαν 65% περισσότερο σωματικό βάρος, 16% περισσότερο σωματικό λίπος, ενώ παρουσίασαν μείωση κατά 61% στο Δείκτη Μάζας Σώματος και μειώθηκαν κατά 34% στην περίμετρο της μέσης.

10. Δίνουν αίσθημα κορεσμού, οπότε τρώμε λιγότερο!

Τα αυγά είναι τόσο πλούσια σε εξαιρετικής ποιότητας πρωτεΐνη σε σύγκριση με τις υπόλοιπες τροφές. Πολλές μελέτες έχουν καταδείξει την επίδραση των τροφίμων υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες στην όρεξη. Σύμφωνα με μια κλίμακα που ονομάζεται Δείκτης Κορεσμού, ο οποίος υπολογίζει πόσα τρόφιμα συμβάλλουν στην αίσθηση πληρότητας, τα αυγά βαθμολογούνται αρκετά ψηλά.

11. Μειώνουν το στρες και το άγχος!

Η ανεπάρκεια των εννέα αμινοξέων που μπορούν να βρεθούν στα αυγά μπορεί να επηρεάσει την ψυχική υγεία. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2004, που δημοσιεύθηκε στο Proceedings of the National Academy of Sciences, ενδεχομένως με τη ρύθμιση της σεροτονίνης στο νευρικό σύστημα, οι δίαιτες που περιέχουν λυσίνη μειώνουν σημαντικά τα επίπεδα άγχους και στρες.

12. Ενέργεια, ενέργεια, ενέργεια!

Η βιταμίνη Β2, επίσης γνωστή ως ριβοφλαβίνη, είναι μέρος των οκτώ βιταμινών της ομάδας Β. Αυτές οι βιταμίνες είναι εξαιρετικά ευεργετικές για τον οργανισμό, καθώς προάγουν την παραγωγή ενέργειας, μετατρέποντας τα καταναλωμένα τρόφιμα σε καύσιμα. Συγκεκριμένα, ένα αυγό περιέχει 15% της ΣΗΠ βιταμίνης Β2! Εκτός από το γεγονός ότι ενεργοποιούν τους μηχανισμούς άμυνας του οργανισμού,  τα αυγά ανήκουν στη λίστα με τα 25 καλύτερα τρόφιμα για ένα ωραίο σώμα.

Κείμενο – Απόδοση: Λ.Τ.

το διαβάσαμε : share24.gr /πηγή :  Εναλλακτικές Θεραπείες & Φαρμακείο της Φύσης

loading...